PRODEJ STARŠÍHO DOMU V ČERČANECH

VÝCHOZÍ STAV

Na první pohled dům s novou fasádou, krásnou zahradou v hezkém prostředí v Posázaví. Na pohled druhý pozůstalost po rodičích s interiéry odpovídajícími 40 let starým standardům, plné věcí. Mladá paní majitelka nám svěřila klíče s tím, že máme plnou pravomoc s domem udělat vše, co uznáme za vhodné.

Číst více...

VYKLIZENÍ A VÝMALBA

V první fázi bylo nevyhnutelně nutné dům kompletně vyklidit. To pro nás není žádný problém a za pár dnů bylo hotovo.
Hned následující akce byla také jednoznačná, protože výmalba interiéru už byla nejen značně „zaprášená“, ale hlavně si původní obyvatelé libovali v sytých a leckdy dost tmavých barvách. Naším úkolem bylo ukázat hlavní přednosti domu, což byla skvělá světelnost díky velkým oknům na jižní stranu. Takže zářivě bílá barva na všechny stěny. A ještě předtím samozřejmě zaštukovat všechny díry po hmoždinkách – a že jich bylo.

TVORBA KAMPANĚ

Souběžně s pracemi na domě probíhalo vymýšlení kampaně pro identifikovanou cílovou skupinu. Dům byl zhruba na půli cesty mezi Prahou a Benešovem v Posázaví. I z hlediska polohy v obci se jednalo o klidné, ale přitom dostupné místo a zahrada kolem dokola obehnaná vzrostlým živým plotem si přímo říkala o cílení na rodiny s dětmi. Tedy spíše mladší lidi se vztahem k přírodě.

Pozjišťovali jsme co je v okolí zajímavého, prošli se podél Sázavy, objevili koupadla na jezu a měli tím pádem pár nábojů do reklamního kulometu.

SPUŠTĚNÍ KAMPANĚ

Samozřejmostí bylo načasování celé akce na jaro, kdy šeříky voněly, celé okolí bzučelo včelami a veškerá příroda se na nás smála všemi barvami.

Věděli jsme, že tenhle dům musíme prodat „na přírodu a na sluníčko“.

Za těch několik měsíců, kdy byla nabídka aktivní, se na dům přišly podívat desítky zájemců. Většina z nich byla nadšená okolím, ale zároveň si uvědomovali, že dům nemá zcela ideální dispozici spodního patra.

A navíc několik kilometrů od domu vznikla nová developerská čtvrť, kde nám novostavby začaly s cenou dost šlapat na paty. My měli hezčí prostředí ve staré zástavbě, oni měli zcela nové domy…

VÝSLEDEK

Jednoduše řečeno, povedlo se. Před koncem léta se v představě bydlení v tomto domě zhlédla mladá rodina, která se do Česka vracela po delší době v zahraničí. A my jsme si zapsali další, tentokrát opravdu vybojovaný, úspěch.

  • kompletní vyklizení domu
  • výmalba a drobné opravy

  • analýza výhod a příležitostí, stanovení prodejní strategie
  • vytvoření kampaně na míru s cílením na mladé rodiny se zalíbením v posázavské přírodě
  • kompletní inzertní kampaň

  • právní zajištění převodu vlastnictví

PRODEJ PROBĚHL ÚSPĚŠNĚ
DO KONCE LÉTA

MÍT TAK DOMEK V POSÁZAVÍ