PRODEJ EXOTICKÉHO DOMU U PRAHY

PRVNÍ KONTAKT
Když mi kamarád Lukáš při nepracovní schůzce mezi několika skleničkami dobrého karibského rumu ukazoval vizualizace tou dobou ještě neexistujícího domu ve stylu jeho milovaného Bali, netušil jsem, že o dva roky později se jeho plán stane skutečností a já budu tento skvost prodávat.
A jak už to tak mezi několika skleničkami dobrého karibského rumu bývá, když se mne zeptal, na kolik bych to tak viděl, tak jsem střelil částku od boku, ovlivněný jeho nadšením a… inu, dobrým karibským rumem.
Lukášovi se mnou nastřelená suma líbíla a já tou dobou vůbec netušil, že má nepříliš dobře artikulovaná slova vzal jako zodpovědnou analýzu odborníka a ne jako blábolení opilého poubudy.

CO BYLO DÁL?
vybavení exotickým nábytkem ve spolupráci s firmou Hitra, která dováží ratanový a dřevěný nábytek přímo z Bali a Oceánie
denní a noční fotografie se zapojením účinkujících pro navození lepší atmosféry
videoreklama s účinkujícími a “příběhem” postavená na míru cílové skupině
kompletní inzertní kampaň včetně sociálních sítí a PPC
tištěná brožura pro návštěvníky
- vlastní webová stránka „www.BydleniPodPalmami.cz“
bigboard umístěný na magistrále u sjezdu na metro Vltavská
a pochopitelně kompletní právní zajištění transakce

PRODÁNO ZA 3 MĚSÍCE OD SPUŠTĚNÍ KAMPANĚ
ZA CENU O VÍCE NEŽ 2.000.000,- NAVÝŠENOU OPROTI TRŽNÍMU PRŮMĚRU
ZA CENU O VÍCE NEŽ 2.000.000,- NAVÝŠENOU OPROTI TRŽNÍMU PRŮMĚRU
JAK SE ŽIJE NA BALI?
PROLISTUJTE SI BROŽURKU
Každý příchozí dostal mimo klasické dávky informací a kávy i tištěnou brožuru na kvalitním lesklém papíře. Takovou brožuru totiž nevyhodí jako vizitku, ale položí ji na stůl, kde si jí všimne návštěva a nikdy nevíte, jakou cestou se k vám potenciální kupci dostanou. Leckdy brožura putuje z ruky do ruky i zcela vědomě. Pokud vás její obsah zajímá, můžete si ji i teď celou prostudovat.