Jak pracuji
Jsem tady, abych vám poskytl kompletní realitní službu, od prvního setkání až do bouchnutí šampaňského až bude hotovo. Mým cílem není jen prodat vaši nemovitost, ale také zajistit, aby celý proces probíhal hladce a efektivně. K tomu přistupuji s kreativitou a vynalézavostí, která mě v mnohém odlišuje od mých kolegů na trhu s realitami. Chci, aby každý krok byl pro vás nejen jednoduše uchopitelný, ale také nezapomenutelný – ať už je to řešení složitých situací nebo zajištění těch nejmenších detailů.
Chápu, že prodej nemovitosti je velké životní rozhodnutí a já a můj tým profesionálních parťáků jsme tu proto, abychom Vás realitní džunglí provedli nejen bez škrábanců, ale i se zážitky, na které budete rádi vzpomínat. Spolehněte se!
Cesta prodejem nemovitosti
První setkání
Na začátku je důležitá příprava. Poslechnu si Vaše požadavky, budu chtít vědět, jaký je ideální dosažený cíl. Stanovíme si strategii prodeje včetně termínů, řekneme si co se bude dělat, jak a kdy se to bude dělat a hlavně proč. Před započetím samotného prodeje budete vždy vybaveni znalostí o tom, jak bude prodej probíhat.
- zjištění vašich cílů
- důkladná cenová analýza
- identifikace největší a nejdůležitější cílové skupiny
- vytvoření prodejního a marketingového plánu
- odsouhlasení a zahájení realizace prodeje
Úklid a opravy
Než pustíme nemovitost na trh, je zásadní, aby byla prezentována v nejlepším možném světle. To může zahrnovat následující činnosti, které jsou samozřejmě součástí mojí nabídky služeb:
- úklid či vyklizení neobývané nemovitosti
- drobné rekonstrukce a opravy
- vymalování
- posekání, vyklestění a úprava zahrady
Homestaging
Slovo homestaging v překladu znamená „vytvoření pódia z domova“. A je celke výstižné. Tým designérek se svými pomocníky uspořádá v nemovitosti nábytek a dekorace tak, aby vše ladilo oku, aby byl prostor optimálně využit a aby se při prohlídkách zájemci cítili v nemovitosti skvěle.
Máme rozsáhlý sklad nábytku i dekorací a vybíráme z něj vždy takové věci, které respektují styl a atmosféru každé jednotlivé nemovitosti. Vše s ohledem na Vaše potřeby, pokud nemovitost obýváte.
- stanovení konceptu celkového designu
- instalace a uspořádání nábytku
- vybavení dekoracemi a světly
Profesionální nafocení
Úspěšný prodej jakéhokoliv produktu, nemovitost nevyjímaje, se odehrává v rovině emocí. Fotografie, která má za úkol oslovit toho, kdo se na ni dívá, musí vyprávět příběh a mít atmosféru. Špičkový fotograf vidí emoci v každém koutě. Jeho fotky jsou statické, ale mluví řečí, která nenechá nikoho v klidu.
- atmosfériceké focení interiéru i okolí
- zaměření nemovitosti, pokud nejsou k dispozici plány
- tvorba půdorysného plánu a render 3D vizualizace
Videoreklama
Stále více makléřů už začíná pracovat s videem, ale málokdo si uvědomuje, že video je především reklamou na danou nemovitost. Jeho cílem je do nemovitosti nalákat, ukázat její přednosti a obalit ji neodolatelnou atmosférou. Nejedná se o dokument, ale o propagační video. Má vyvolat touhu přijít se podívat na „svou vysněnou nemovitost“.
Video má vysokou míru efektivity na sociálních sítích. Neméně důležitým významem je, že na něm jako makléř aktivně vystupuji a při prohlídce už zájemci znají nejen nemovitost, ale i mne. To má pochopitelně obrovský pozitivní vliv na samotný průběh a úspěšnost prohlídky.
- vytvoření námětu a konceptu videa
- napsání scénáře a obsazení rolí
- obsazení herců či statistů a zajištění rekvizit
- natočení videa ve špičkové technické kvalitě
- ve vhodných nemovitostech užití dronu
- volba hudebního podkresu
- kompletní postprodukce
Umístění na trh
Když už máme vytvořenou fantastickou kampaň na míru, je potřeba ji dostat mezi lidi. Každá větší realitní kancelář má kompletně pokryté hlavní realitní servery, které na českém trhu jsou. Díky spolupráci se sítí NEXT REALITY mám tento standard pro Vás zajištěný.
Nad rámec toho věnuji velkou pozornost propagaci nemovitosti na sociálních sítích, v PPC kampaních a ve vhodných případech se vydáme i do terénu s offline letáky, billboardy či reklamními plachtami.
Cílem je, aby se úplně každý potenciální kupující dozvěděl, že je nemovitost k dispozici, na nic nečekal a požádal o prohlídku.
- naplánování spuštění kampaně v nejvhodnějším okamžiku
- kompletní pokrytí realitních serverů
- rozsáhlá kampaň na sociálních sítích
- PPC kampaně včetně remarketingu
- letáky v lokalitě, billboardy, plachty na nemovitosti
Živé prohlídky se zájemci
Spousta lidí si myslí, že prohlídku nemovitosti zvládne vést každý. Přitom kdo na ní někdy byl, asi mi potvrdí, že na to, aby někdo otevřel dveře a řekl „tohle je kuchyň“, nepotřebujete makléře.
Správný makléř se víc ptá a poslouchá, než mluví. Jak jinak totiž lze zjistit, co lidé na prohlídce opravdu chtějí? Co je na inzerátu zaujalo, na jakou část bytu se těší nejvíc? Prohlídku vedu tak, aby byli zájemci co nejvíce okouzleni tím, co právě je specificky zajímá.
A zejména při prohlídce platí snad ještě více, než u videa, že se v nemovitosti musí potenciální kupující cítit dobře.
I pokud jsme v rámci strategie prodeje zvolili aukci se dnem otevřených dveří, dostane každý zájemce dostatek času na to, aby si nemovitost prohlédl, „nacítil ji“ a rozhodnul se pro koupi.
- vytovření atmosféry pro úspěšný prodej
- brožura s kompletními informacemi o nemovitost pro každého účastníka prohlídky
- vyhodnocení zpětné vazby zájemců
Hypotéční poradenství
Hypotéční poradce se přímo osobně účastní prohlídky se zájemci a je jim k dispozici na konzultaci jejich finančních možností. Pokud o to potenciální kupující projeví zájem, může je i provést celým procesem vyřizování hypotéky a bude jim k dispozici i poté při řešení všech budoucích situací.
Pro Vás jako prodávajícího to má několik významů. Hned od začátku víme, zda si zájemce může dovolit Vaši nemovitost koupit a nezdržujeme se jednáním s lidmi, kteří na ni nemají.
Zároveň díky vzájemné sehranosti veškeré dokumenty při zařizování úvěru létají napřímo mezi mnou a finančníky a Vás jako klienta tím zatěžujeme jen v minimální nutné míře.
- prověření bonity zájemce před podpisem rezervace
- kompletní vyřízení hypotéky pro kupujícího
- koordinace tvorby kupních smluv s hypotékou
- sjednání nezbytných pojistek
Právní servis
Mezi zájemci jsme vybrali toho nejlepšího, ať už to znamená to, že zaplatí nejvyšší cenu, nebo že Vás nechá v nemovitosti bydlet dokud budete potřebovat, nebo že platí hotově a je schopný zajistit nejrychlejší průběh transakce.
V tu chvíli vstupuje do hry advokát, který celou transakci kompletně právně zajistí, vytvoří veškerou smluvní dokumentaci včetně zanesení Vašich požadavků, dohlédne ve spolupráci s hypotéčními poradci na finanční toky, zajistí úschovu a zápisy do katastru.
A na závěr se postará o to, abyste měli na svém účtě peníze a jistotu, že vše proběhlo zcela v souladu se zákonem.
- tvorba kompletní smluvní dokumentace
- advokátní úschova peněz a listin
- vklad a komunikace s katastrem
- výplata peněz na Váš účet
- právní poradenství související s transakcí