fbpx

2014 – VELKÁ VÝZVA

Po čtyřech letech usilovného získávání zkušeností praxí a samostudiem zejména zahraničních makléřů, jsem byl osloven k účasti na nově vznikajícím projektu Fincentrum Reality. Do firmy jsem nastoupil jako Oblastní ředitel a mým úkolem bylo postavit tým makléřů. Počínaje tímto rokem jsem se každoročně umístil v TOP 10 realitních makléřů.

2014 – VELKÁ VÝZVA2021-09-02T16:17:28+01:00

2009 – KONČÍM V RAIFFCE

Sedět 8 hodin denně na zadku, schvalovat úvěry na bydlení lidem, které jsem v životě neviděl, mít práci hotovou za 4 hodiny a zbytek času tam být jen proto, že prostě musím, jsem vydržel 6 let. Zkušenost dobrá, ale bylo mi to málo.

2009 – KONČÍM V RAIFFCE2021-09-02T14:50:29+01:00

2019 – VELKÁ ŠKOLENÍ

V průběhu předcházejících let jsem školil makléře ve firmě, ale poslední dobou jsem čím dál tím častěji zván k veřejným vystoupením před rozsáhlým odborným publikem. A protože jsem tak trochu exhibicionista a rád ovlivňuju dění na realitním trhu, trávím podobnými akcemi docela dost času.

2019 – VELKÁ ŠKOLENÍ2021-09-02T19:01:51+01:00

2021 – DIAMOND CLUB

Po roce v novém působišti se kvalifikuji do VIP Diamond Clubu, čehož si vážím zejména proto, že působení v NEXTu vnímám jako účast ve vyšší lize. A to navzdory tomu, že Covid nás všechny zaměstnal a ovlivnil na dost dlouhodu dobu.

2021 – DIAMOND CLUB2021-09-02T21:15:52+01:00

2020 – SÁZÍME HYPOTÉKY

1. místo v několika kategoriích v rámci spolupráce s finančními poradci. Když mi přijde zájemce na prohlídku, vždy tam budu mít kolegu finančníka, který je připraven mu poradit ohledně hypotéky. A pokud o to klient projeví zájem, tak ji za něj i celou zařídí.

2020 – SÁZÍME HYPOTÉKY2021-09-02T21:24:09+01:00

2019 – ZMĚNA ZNAČKY

Cítil jsem, že ve stávající firmě už jsem dosáhl maxima a není kam se dále posouvat. Na trhu působí spousta kanceláří a já po zralé úvaze a dlouhém průzkumu podepsal smlouvu s NEXT reality pod názvem své vlastní firmy CreatiWay, která narozdíl od předchozího Chronosu dost přesně vyjadřovala můj přístup k realitní čínnosti.

2019 – ZMĚNA ZNAČKY2021-09-02T19:06:32+01:00

2019 – VYŠŠÍ STANDARDY

S přesunem do jiné kanceláře, která nespolyká z celkové výše provize tak velký podíl, se také navýšily možnosti investic do zakázek při zachování stejných cen pro klienty. Standardem se tedy u prodeje nemovitostí staly další činnosti zejména při přípravě na prodej - a to výmalba, drobné rekonstrukce a úpravy, vyklízení. Tyto položky opět přispívají k

2019 – VYŠŠÍ STANDARDY2021-09-02T21:25:16+01:00

2019 – VYSTUPUJI V MÉDIÍCH

Semtam mne nějaký tisk požádá o vyjádření k realitním tématům, občas se stane i to, že jsem pozván na kus řeči do studia. Setkání s Katkou Podrazkou bylo zatím ze všech mých televizních vystoupení nejpříjemnější, protože nejen že je to velmi milá dáma, ale ptala se k věci a nic z toho, co jsem říkal,

2019 – VYSTUPUJI V MÉDIÍCH2021-09-02T19:11:59+01:00

2018 – MAKLÉŘ ROKU

1. místo v soutěži Makléř roku 2018. Poprvé jsem překonal provizní hranici 5 milionů za rok a jednoznačně se přesvědčil o tom, že zvolená cesta kvality a investování do zakázek je ta správná. Průměrná doba prodeje bytu je 3 týdny a domu 2 měsíce, průměrné navýšení prodejní ceny a zisku majitele je 232.500,- Kč

2018 – MAKLÉŘ ROKU2021-09-02T18:01:42+01:00

2018 – NEJROZSÁHLEJŠÍ MARKETING

Jednoznačně nejrozsáhlejší marketing proběhl u exoticky laděného domu ve Veleni, kde se náklady na kampaň vyšplahy skoro ke 300.000,- Kč a zahrnovaly v sobě mimo videa s profi herci, kompletní vybavení domu exotickým nábytkem z Indonésie, outdoorovou billboardovou reklamu, vlastní webové stránky a tištěnou šedesátistránkovou brožuru, včetně masivní propagace online. Dům byl prodán přesně podle

2018 – NEJROZSÁHLEJŠÍ MARKETING2021-09-02T17:48:03+01:00
Přejít nahoru