První setkání s prodávajícím aneb Martin

  • Březen 1, 2018
  • by

Neslibuji zázraky. Někdy je dělám

Nejenom každá nemovitost, ale také její prodej má svůj příběh. Nebo minipříběh, kterým vstupuje do velké historie jedné stavby. Na začátku našeho minipříběhu může být váš telefonát.

Pak si sedneme ke kávě a uděláme analýzu, zda se vyplatí nemovitost prodávat, nebo pronajímat, a také zda do bytu vrážet peníze, nebo jej prodat tak, jak je. Analýzu si vlastně vytvoříte sami, já vám budu koukat přes rameno a trošku vám do toho mluvit… Vyjde-li vám z ní, že svou nemovitost můžete klidně prodat za tuto konkrétní cenu a jste s ní nadmíru spokojeni, pak stačí nemovitost nafotit mobilem, dát si inzerát a za pár dní máte peníze v kapse. Pořád mě k tomu nepotřebujete. Mým úkolem je prodat nemovitost za víc. Namítnete: Proč by někdo měl dát o statisíce víc, když si podobnou nemovitost může koupit o ulici vedle za tutéž cenu? Dobrý argument. Díky mojí kampani se do vaší nemovitosti někdo zamiluje už když ji poprvé vidí. A až se na ni přijde podívat, už bude zamilovaný a už se bude chtít jenom přesvědčit o tom, že jeho zamilovanost je v pořádku.

V tomto příběhu nebudeme sami dva. Od prvního plácnutí si budu koordinovat všechny dílčí činnosti pomocí specialistů, kteří jsou ve svých rolích špičkovými profesionály a kteří postupně vstoupí na scénu.

Mimochodem, víte, že realitní kancelář je vlastně jediná reklamní agentura, která dostane zaplaceno až jestli její reklama funguje?