Když nemovitost tančí aneb Kameraman Matěj

  • Červen 1, 2018
  • by

Videoklip neboli videoupoutávka nemovitosti

Kromě vymazlených internetových kampaní, kdy prodávaná nemovitost visí na všech nejlepších realitních webech v republice, má smysl udělat také videoupoutávku. Video ještě víc ovlivňuje emoce kupujícího. Matějova práce tedy nemá pouhý dokumentární charakter. Jeho primárním úkolem je navodit atmosféru a probudit v zájemcích touhu vidět „svou“ nemovitost.

Lze využít vtip, příběh, hudbu, rytmus, atmosféru, rychlost a střih záběrů. Kromě toho má video vysoké procento šíření na sociálních sítích, a díky ní se prodávaná nemovitost odliší od ostatních. Videoupoutávku lze nabídnout jako „pohyblivou prezentaci“ skrze „atmosférické slajdy“, tedy sled záběrů podbarvených hudbou; jako vyprávění makléře, který sám originálně vede prohlídku objektu, nebo jako vyprávění příběhu, který se s nemovitostí spojuje.

POUTAVÉ VIDEOUPOUTÁVKY

Tyto a mnohé další najdete na mém youtube kanále. Nezapomeňte se přihlásit k odběru, ať vám neuteče ani „ň“.